برش لیزری پرتو - ساخت تندیس و لوح تقدیر

برش لیزری,حکاکی و برش لیزری,لوح تقدیر جعبه جیر

دانلود متن لوح تقدیر دانش آموزی،فرهنگی،ورزشی،هنری

متن لوح تقدیر برای دانش آموزان-معلمان-بازنشستگان-فرهنگیان-نظامیان

فایلهای پیوست

  متن لوح تقدیر دانش آموزی 11٫96 کیلوبایت دانلود
  متن لوح تقدیر معلم 12٫32 کیلوبایت دانلود

توضیحات خدمت

متن لوح تقدیر معلم

سلام بر تو ای گوهر گرانقدر و ای دُر گرانبهای قله های ایثار و استقامت ، تو با نسیم علم و دانشت طراو ت خاصی به این بدن های خواب و نا آگاه ما بخشیدی ، تو باعث شدی تا ما از تاریکی و ذلت جهل بسوی روشنایی و سربلندی علم و از غبارکده بی معرفتی و ناآگاهی بسوی دهکده علم معرفت راه یابیم . به راستی اگر تو نبودی چه کسی دستگیر ما دراین طوفان سهمگین زندگانی شده و ما را بسوی کشتی پر بار علم و معرفت راهنمایی میکرد . مگر نه این است که تو چراغ راه ما در این دهکده امتحان و بلکه ظلمتکده غفلت و از خدا بی خبری شدی ، تو که بعنوان یک معلم دلسوز هیچگاه دست پر مهر و محبت و مملو از امیدت را از سر ما برنداشتی و شب و روز به راه درست و صراط مستقیم بودی ، همان راهی که تمام پیامبران الهی تا آخرین نفس شان سعی داشتند مردم را از منجلاب غفلت و انحراف بسو ی رستگاری ابدی سوق دهند و راهی که فلاح و رستگاری ما در آن نهفته است . پس این تو بودی ای معلم آزاده کهآزادی و آزادگی را به ما آموختی و به ما یاد دادی که چگونه با سلاح برنده ایمان خود را از زنجیر های اسارت و بردگی این دنیای دنی رهانید . سلام ابدی ما نثار گام های استوار تو باد ای معلم عزیز ، تو باعث شدی تا ما آفریدگار حقیقی خودمان را بشناسیم و به دستورا ت او عمل کنیم و با کارهایی خداپسندانه خود ما بجای نارضایتی او سایه لطف و مهربانی اش را بر سر ما احساس کنیم . بهشت جاویدان جایگاه ابدیت باد ای معلم عزیز . بار دیگر روزت مبارک باد.

معلم و استاد گرامی

جناب آقای / سرکار خانم  .......


با سـلام و تقدیم احترام   

        
دلسوزی ، تلاش و کوشش بی نظیر حضرتعالی در تعلیم و تربیت و انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند در کنار برقراری رابطه صمیمی و دوستانه با دانش آموزان / جویان و ایجاد فضائی دلنشین برای کسب علم و  دانش و درک شرایط دانش آموزان / جویان ، حقیقتاً قابل ستایش است .
اینجانب بر خود وظیفه میدانم بعنوان ولی دانش آموز ...../  یا  در کسوت شاگردی از زحمات و خدمات ارزشمند شما استاد/ معلم گرانقدر تقدیر و تشکر نمایم.

از خداوند متعال سلامتی ، موفقیت و شادمانی  را برایتان مسئلت دارم.  

  

معلم گرانقدر / آموزگار ارجمند ..................................

عشق ورزیدن به خلق زیباترین ترنم گفتگو با خالق است بخصوص اگر توفیق خدمت به عزیزانی نصیبت کرده که تمام دنیایشان را می توان در پر رنگین پروانه ای خلاصه کرد،

ضمن گرامیداشت روز معلم به این وسیله از زحمات جناب  عالی در پیشبرد اهداف وپیگیری امور آموزشی وپرورشی این دبستان/آموزشگاه/ دبیرستان/ تقدیر وتشکر می نماییم وامید آن داریم که  درسایه ی الطاف الهی همواره در سنگر خدمت به نوگلان این مرزو بوم وآینده سازان میهن عزیزمان استوار  و سرافراز بمانید.

معلما روزت مبارک

متن لوح تقدیر دانش آموزی

پیروز کسی است که با زیبایی امید، آینده را بیاراید

 

دانش آموز محترم .......... از آموزشگاه ..........

اینک که بادستهای مهربان، عزم راسخ و ذهن خلاق در کوچه های دل، حدیث افتخار را سرودی و موفق به کسب رتبه .......... مسابقه.......... درسال تحصیلی .......... شده ای، به شکرانه همت والا و تلاش شکوهمندت، این لوح تقدیر تقدیم می گردد.

توفیق شما را در کسب درجات عالی ترا از خداوند سبحان خواستاریم.

رئیس اداره آموزش وپرورش منطقه

سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران
فدراسیون ورزشهای رزمی


نظر به اینکه آقای .......... از استان تهران درمسابقات قهرمانی کونگ فوفول کنتاکت سال .......... کشور که درسبک آزاد رینگی و رده سنی .......... وزن .......... که درتهران برگزار گردید، شرکت کرده و مقام .......... را احراز نموده اند، لذا به دریافت این حکم مفتخر می گردند.

رئیس فدراسیون ورزشهای رزمی

جناب آقای  ..........
اینک که با استعانت از درگاه خدواند متعال و در پرتو تعلیمات ارزنده مربیان و تلاش و کوشش خود درسال ..........، مقام .......... رشته فوتبال را در مسابقات قهرمانی آموزشگاه های مناطق تهران احراز نموده اید، به دریافت این حکم نایل می شوید.
امید است با یاری جستن از الطاف الهی، همواره نمونه بارزی از یک جوان ورزشکار با ایمان باشید .

مدیر تربیت بدنی و تندرستی شهر ..........

جناب آقای  ..........
با احترام
نظربه اینکه جنابعالی درمسابقات والیبال دوره ای استان موفق به کسب رتبه برتر شده اید، این لوح تقدیر به پاس زحمات شما تقدیم میگردد.
باتشکر

هئیت والیبال استان ..........

بسمه تعالی

دانشجوی عزیز .......... رشته ..........

چشمانت آسمانی است (صاف) نه ابرآلود،
دلت غنچه ای است در (شگفتن) نه درتنگه،
قلبت دریایی است در(عمق) نه درکف،
تو فراتر از آنی که باطبیعت درترازوی مقایسه درآیی،
تو آغازی، شروع یک خط، ادامه ی یک راه،
ادامه یک خط تابی نهایت، تو همانی که دیگر مسافران پشت سرت هستند .
در این مقطع حساس، از رهنمون بزرگان بی بهره نباش،
چون عقاب باش درتیز پروازی و تیزبینی، سرو باش اما با ثمر و سایه گستر فراتر از میز دانشگاه بنشین تو خلیفه خدایی .....
حضور سبز شما فرهیخته دانشجوی گرامی را در نمایشگاه دستاوردهای دانشجویی پاس می داریم.

معاونت هماهنگی و اموردانشجویی

بسمه تعالی
و امرهم شوری بینهم

جناب آقای ..........

عضو محترم شورای دانش آموزی

باعنایت به اینکه باحول وقوه الهی و استفاده از توانمندیهای خود با تکیه بر آرای دانش آموزان توانسته اید درسال تحصیلی .......... به عنوان یکی از اعضای شورای دانش آموزی در انجام فعالیتهای پرورشی و آموزشی مجتمع نقش موثری ایفا نمائید، برخورد لازم می دانم از زحمات و تلاش های مستمر و مشارکت فعالتان در انجام مطلوب این فعالیت ها سپاسگزاری و قدردانی نموده و موفقیت روزافزونتان را در امور تحصیلی و تربیتی از خداوند بزرگ درخواست نمایم.

سرپرست مدارس ..........


وان لک لا جرا غیر ممنون (3 علم )

 

تو را هست پاداش بی منّتی          که بسیار شایسته ی عزّتی

 

 

سرکار خانم/جناب آقای ................................

اکنون که پس از سالها خدمت و تلاش و فعالیت گسترده دربخش های مختلف ......................................در عرصه ی.....................................  به افتخار بازنشستگی نایل آمده اید ، بسی شایسته است ، ضمن تشکر و سپاس خالصانه ، با ایفاد این لوح ، مراتب قدردانی و تقدیر خود را محضر پرافتخار جناب عالی تقدیم نماییم .

 

امید است ، همواره در زندگی و در عرصه ی کار و فعالیت های آتی موید ، موفق ، منصور و مسرور باشید .

 

اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

برش لیزری پرتو - ساخت تندیس و لوح تقدیر

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

برش لیزری،حکاکی و برش لیزری،لوح تقدیر جعبه جیر، خدمات برش لیزری،برش لیزری شابلون،برش لیزری پارچه، برش لیزری طلق،برش پلکسی گلاس،برش لیزری ام دی اف، برش لیزری مقوا،برش لیزری چرم،سفارش تندیس آماده، قیمت برش لیزری،حکاکی لیزری،برش و حکاکی لیزری، برش لیزری ماکت،لیزر کات،سفارش ماکت،تندیس فوری، برش ماکت دانشجویی،برش مولتی استایل،Laser cut، تولید تندیس پلکسی،تندیس ورزشی،تندیس آماده، انواع تندیس،نمونه تندیس پلکسی،خرید تندیس،تندیس، ساخت تندیس،تندیس تبلیغاتی،تندیس فارغ التحصیلی، قیمت تندیس ،سفارش تندیس،تندیس دانش آموزی، سفارش نشان سینه،ساخت بج یقه،تندیس ارزان قیمت، تابلو ساختمان،ساخت لوگو دیواری،سفارش پلاک، سفارش تابلو شرکت،تابلو راهنما طبقات،تابلو اتاق، ساخت ساعت دیواری،ساخت لوگو دیواری،ساخت استند، سفارش لوح تقدیر،ساخت لوح تقدیر،تولید جعبه جیر

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 3 هفته قبل