برش لیزری پرتو - ساخت تندیس و لوح تقدیر

برش لیزری,حکاکی و برش لیزری,لوح تقدیر جعبه جیر

آشنایی با انواع کاغذ و مقوا و نوع مصرف

آشنایی با انواع کاغذ و مقوا و نوع مصرف

كاغذ روزنامه News Print كاغذی ارزان قیمت كه به شكل رول و ورق یافت می شود . قدرت جذب بالا داشته و معمولا برای چاپ روزنامه با ماشین افست و لترپرس استفاده می شود. گرماژ معمول : 50 گرم كاغذ تحریر Writing Paper كاغذهایی كه معمولا برای چاپ به روش افست و برای تهیه سربرگ از آنها استفاده می شود و برای نوشتن با خودكار مناسب است. گرماژ معمول : از 70 تا 100 گرم كاغذ گلاسه مات و براق Coated Paper & Board - Matt & Glossy كاغذهای با پوشش براق یا مات كه در چاپ های رنگی كیفیت خوبی می دهند. پوشش صاف و یكنواخت ای نوع كاغذ باعث شده تا گاهی به آن Surface Paper نیز اطلاق شود. 
گرماژ معمول: از 90 تا 300 گرمی كاغذ خود كپی Carbonless Paper كاغذی با پوشش شیمیایی كه شبیه به كاربن عمل می كند و یك كپی از نوشته های دست نویس را روی صفحه بعدی انتقال می دهد. این نوع كاغذ به نام NCR نیز معروف است. گرماژ معمول: از 40 تا 240 گرمی كاغذ انجیلی Bible Paper كاغذی بسیار نازك كه معمولا برای چاپ كتاب های قطور و ارزشمند استفاده می شود. این نوع كاغد به دلیل استفاده در چاپ انجیل به كاغذ انجیلی و همچنین كاغذ هندی India Paper نیز معروف است. مقوای كارتی Index Board مقوایی در رنگهای متنوع . از این نوع مقوا برای جدا سازی بخش های مطالب در زونكن و از نوع مرغوب آن نیز گاهی برای چاپ كارت ویزیت استفاده می شود. 
مقوای پشت طوسی Gray Back Board نوعی مقوا با گرم های متنوع كه یك طرف آن سفید است. از این نوع مقوا در چاپ جعبه و بسته بندی های مختلف استفاده می گردد. گرماژ معمول: از 200 تا 300 گرمی مقوای پشت كرم یا زرد این نوع مقوا كه كیفیتی بالا تر از مقوای پشت طوسی دارد معمولا در ساخت جعبه های دارویی و بهداشتی بكار می رود. گرماژ معمول: از 200 تا 300 گرمی كاغذ و مقوای فانتزی آنچه در بازار ایران به نام مقوای فانتزی نامیده می شود طیف وسیعی دارد كه شامل مقواهایی با بافت های مختلف و تنوع رنگی بسیار است. گرماژ معمول: از 120 تا 250 گرمی كاغذ پلاستیكی نوعی كاغذ از تركیبات پلاستیك كه چاپ افست به خوبی روی آن انجام می شود. 
بسیار مقاوم بوده به طوری كه با دست پاره نمی شود. از نوع چسبدار در لیبل محصولات استفاده می كنند. گرماژ معمول: از 250 تا 300 گرمی كاغذ پشت چسبدار این نوع كاغذ كه در نوع مات و براق وجود دارد در ابعاد 70*50 در بازار یافت می شود و چاپ افست به خوبی روی آن صورت می گیرد. اختصارات روی جعبه ها : MG Machine Glazed كاغذ یك روی براق MC Machine Coated كاغذ اندود شده MF Machine Finish كاغذ پرداخت شده ES Engine Sized كاغذ آهار خورده SC Super Calendered كاغذ بسیار صاف كاغذ كرافت یا كاهی Kraft Paper این نوع كاغذ كه از خمیر چوب سولفاته تهیه شده به رنگ قهوه ای كم رنگ است و نسبتا مقاوم. از كاغذ كرافت برای بسته بندی و گاهی در كارهای فانتزی متفاوت چون پوستر و . . . استفاده می شود. كاغذ غیر قابل نسخه برداری این نوع كاغذ تمام نور دستگاه های كپی را جذب كرده و نوری منعكس نمی كند. معمولا این كاغذ ها به رنگ قرمز هستند.
کلیدها , کاغذ , مقوا

آشنایی با انواع کاغذ و مقوا و نوع مصرف

كاغذ روزنامه News Print كاغذی ارزان قیمت كه به شكل رول و ورق یافت می شود . قدرت جذب بالا داشته و معمولا برای چاپ روزنامه با ماشین افست و لترپرس استفاده می شود. گرماژ معمول : 50 گرم كاغذ تحریر Writing Paper كاغذهایی كه معمولا برای چاپ به روش افست و برای تهیه سربرگ از آنها استفاده می شود و برای نوشتن با خودكار مناسب است. 
اطلاعات تماس
بیوگرافی شرکت

برش لیزری پرتو - ساخت تندیس و لوح تقدیر

تهران

نوع فعالیت

تولید کننده، وارد کننده، عمده فروش، خرده فروش، صادر کننده، خدمات

خدمات/محصولات

برش لیزری،حکاکی و برش لیزری،لوح تقدیر جعبه جیر، خدمات برش لیزری،برش لیزری شابلون،برش لیزری پارچه، برش لیزری طلق،برش پلکسی گلاس،برش لیزری ام دی اف، برش لیزری مقوا،برش لیزری چرم،سفارش تندیس آماده، قیمت برش لیزری،حکاکی لیزری،برش و حکاکی لیزری، برش لیزری ماکت،لیزر کات،سفارش ماکت،تندیس فوری، برش ماکت دانشجویی،برش مولتی استایل،Laser cut، تولید تندیس پلکسی،تندیس ورزشی،تندیس آماده، انواع تندیس،نمونه تندیس پلکسی،خرید تندیس،تندیس، ساخت تندیس،تندیس تبلیغاتی،تندیس فارغ التحصیلی، قیمت تندیس ،سفارش تندیس،تندیس دانش آموزی، سفارش نشان سینه،ساخت بج یقه،تندیس ارزان قیمت، تابلو ساختمان،ساخت لوگو دیواری،سفارش پلاک، سفارش تابلو شرکت،تابلو راهنما طبقات،تابلو اتاق، ساخت ساعت دیواری،ساخت لوگو دیواری،ساخت استند، سفارش لوح تقدیر،ساخت لوح تقدیر،تولید جعبه جیر

نوع مالکیت:

شرکت با مسئولیت محدود

دسته‌بندی محصولات و خدمات
بروز رسانی 11 روز پیش